Inapoi printre bloguri

Asa cum spuneam incerc din rasputeri sa ma apuc de postat din nou aici. Problema este ca am 6 ore pe zi de japoneza plus teme ceea ce mananca extraordinar de mult din timp. Plus ca in completare mai am de citit si pentru domeniul meu de studiu care nu este lingvistica in nici un caz. Limba sa zicem ca reprezinta doar un mijloc de comunicare indinspensabil.

In mare cam astea ar fi motivul intarzierii reluarii activitatii pe acest blog.

Totodata ma gandesc daca sa nu fac un blog separat pentru noua mea casa Japonia. Inca meditez, mai ales la capacitatea mea de a tine in viata doua bloguri.

Pe de alta parte asta e un blog cam amestecat unde scriu despre nimic si orice si poate ca ar fi mai ordonat sa fac un blog separat pentru un anumit subiect. Doar nu costa bani .

Lasă un răspuns

