Blog intors la viata

Ma voi intoarce incet incet pe acest blog prin urmare nu a murit de tot/ A durat ceva pana sa ma asez la casa mea cum s-ar zice si mai ales ca sa-mi instalez net. Momentan insa trebuie sa rezolv si problema sistemului meu de operare care e in japoneza si imi da dureri de cap. Noroc ca ceva ceva inteleg plus ca stiu pe unde ar trebui sa fie un lucru sau altul.

So I’m back.

3 Răspunsuri to “Blog intors la viata”

  1. Bine ai revenit ! La mai multe posturi🙂

  2. Acum intelegi cum am reusit eu sa imi blochez de n-ori calculatorul? Dar sunt sigura ca ai sa te descurci. hai sa-ti mai dau un hint la cum sa iti amintesti mai rapid limba: daca ai reusit sa iti instalezi internet,si stii sa lucrezi cu torente, instaleaza-ti Utorrent, fa-ti cont pe AvistaZ Asian Torrents si poti lua de acolo tot felul de dorame japoniste care sunt traduse in engleza,si e mai usor de retinut,zic eu. Pana una alta, acomodare usoara.

  3. Well, well ? New Life ? New posts ? Publicul devine nerabdator🙂

Lasă un răspuns

