Retele online de socializare

Cum am ajuns sa capat o asa mare fascinatie pentru subiect? Pai pentru ca o seama de oameni care au mailul meu imi trimit saptamanal nspe mesaje sa ma inscriu pe x retele de socializare prin care ar trebui sa ne cunoastem mai bine, sa ne redescoperim, sa eliminam barielele distantei etc. Cred ca e mai simplu sa-mi dea un mesaj pe mail, messenger ori telefon ca si ala a devenit gratuit aproape daca e pe cablu.

Acum ce este asa de insteresant sa ai 100 de profiluri pe o suta de astfel de retele de care evident vei uita in cateva luni maxim? Iti faci noi prieteni? Sa fim seriosi ce prieten e ala pe care nu sti nici cum il chiama? Schimbi idei? Cum? Scriind 2 randuri ca esti blonda, carliontata, iti plac filmele si shoping-ul? Parerea mea e ca mai bine scri un blog amarat o singura data in care poti enunta aceleasi idei si poate te prinde si o zi buna in care sa debitezi ceva interesant pentru altii.

Daca m-as apuca sa raspund la fiecare invitatie de genul asta ar trebui sa-mi mut viata pe net ceea ce evident nu poate fi incantator. Calculatorul e ok, inlatura distantele dar nu inlocuieste mersul la o cafea, un film bun la cinema, un prieten/prietena in carne si oase etc. Nu cred ca isi doreste cineva sa se casatoreasca cu calculatorul , nu arata foarte romantic in rochie sau la costum. Mi se pare o ineptie sa stai sa activezi pe nspe retele si sa pierzi posibilitatea de a cunoaste oameni in carne si oase cu care chiar sa schimbi niste idei.

Ok, nu bantuie la orice intersectie o persoana pe care chiar sa vrei s-o cunosti dar nici nu ai sanse mari sa o gasesti certandu-te cu tastatura si injurandu-ti noua camera video incompatibila cu produsele miraculoase marca Microsoft.

Nu am 60 de ani si nu cred ca computerul e de la Diavol dar sigur nu face clatite si nu da sfaturi. Gata am vorbit suficient despre nimic. Ma duc sa socializez cu aragazul , ala chiar face clatite.

Lasă un răspuns

