Fumuri de informaticieni

Am stat mult si m-am gandit daca sa scriu postul asta dar in final nu m-am putut abtine. Care e ideea? Eu mai citesc ceva forumuri cu specific informatica, jocuri, calculatoara ma rog chestii in zona asta.  Ei pe acolo mai intra oameni care vin cu o probleme de care s-au lovit si cauta si ei ajutor la unii mai invatati in domeniu , se presupune. Ce primesc inapoi? Pai sfaturi si replici de sus cum ca ce Dumnezeu sunt asa nestiutori in ale calculatoarelor si de ce nu dau toate detaliile cum ar fi sistemul pe care il folosesc, raportul primit dupa ce au folosit hijackthis etc. Pai simplu oameni buni, daca Gigel stia asta nu va mai intreba. Cat de greu este sa-i spui omului pe un ton civilizat ” Gigel cred ca te pot ajuta dar trimite-mi si mie datele astea ca sa vedem cum am putea rezolva asta?” din moment ce iti bati capul sa-i raspunzi.
Computerele au aparut intradevar de mult dar nu este o regula de viata ca toti sa stie de toate si poate respectivul in viata de zi cu zi lucreaza la Pompe funebre si nu a terminat Informatica dar tocmai si-a luat un computer cu care sa-si tina gestiunea firmei.

A mea mamica a descoperit calculatorul dupa 40 de ani jucand  intai Solitaire. Intre timp a invatat sa foloseasca Word-ul, destul de usor ca in vremea studentiei a lucrat si ca dactilografa deci avea experienta masinii de scris si apoi a trecut chiar la lucruri mai serioase de genul instalat un programel, mai un download, mai un Forum etc. Ideea e ca a avut dorinta sa invete punand uneori cate o mie de intrebari care mai decare mai ciudate pentru mine.  Nu i-am spus niciodata What the fuck nu sti sa dezarhivezi in secolul XXI? Care e problema a trait foarte bine mult timp fara sa stie.

Concluzia mea a fost fie ca o mare parte dintre cei care se perinda pe astfel de forumuri sunt paraleli defapt cu majoritatea problemelor care se pun acolo si atunci adopta un aer doct ca sa ascunda asta, fie sunt pustani de 15- 16 ani care au ocazia sa se manifeste anonim si sa fie si ei un pic bagati in seama pentru ca in real life cosurile inca prezente pe fata nu le ofera mare succes la fete, fie daca au cunostinte le lispseste aia 7 ani de acasa si daca vreodata vor incerca sa aiba si ei o afacere ceva sau sa se angajeze undeva vor avea serioase probleme.

2 Răspunsuri to “Fumuri de informaticieni”

  1. Eu activam pe un forum de programare in GML (Game Maker Language) fiind programator de jocuri pentru o perioada. Tocmai, cei care n-aveau habar si copiau bucati de cod de peste tot erau cei mai aroganti , cei care-i faceau pe ceilalti ”n00bi”.

  2. Si eu cred ca asta e exlicatia cea mai aproape de adevara. Insa nu am sa inteleg niciodata de ce sa te chinui sa raspunzi daca nu sti sau nu vrei?

Lasă un răspuns

