Planuri de viitor

Momentan imi dau demisia de la servici. Incepe bine nu?

Planul doi tine de un vis mai vechi de a ajunge in Tara Soarelui Rasare care se va implini cat de curand. Deocamndata insa nu am idee nici unde stau, dar plec cam intr-o luna.

Trebuie sa inghit o carte de japoneza pe nemestecate. apoi intentionez sa ma apuc de tras cu arcul. (serios am o fascinatie pentru arcuri)Vreau sa ma reapuc si de antrenamentele de karate pentru ca anul asta mai mult am somat decat sa fac ceva. O experienta mai putin placuta pe strazile Romaniei mi-a amintit de importanta datului cu pumnul sau piciorul pentru conservarea in bune conditii ale unui homosapiens. Am descoperit ca am ruginit dupa un simplu mawashi geri in capul nefericitului agresor/victima.

Cat de curand ar trebui sa mai corectez si literele mancate la blogul asta. Eu le observ dar timpul nu ma lasa sa le si corectez. Totusi ar fi frumos din respect pentru cei care mai trec si citesc.

Cam atat acum .

2 Răspunsuri to “Planuri de viitor”

  1. You are officially hated. Cum Soarele meu sa fii atat de norocos?😀

    Si mie mi-ar placea sa merg la nenea astia acasa, chiar daca noi „albii” avem in general ideea ca sunt „sariti de pe fix”. Ador si eu tot ce inseamna Japonia, dar din pacate o asemenea plimbare pentru mine este inca imposibila. Poate peste niste ani.

    Si mie mi-a ruginit mawashi-ul (si eu tot la capatana tintesc), yoko geri nu a fost oricum niciodata punctul meu forte. Mi-ai facut dor de sensei si de karate🙂

    Te pup si iti doresc BAFTA cu marea plecare. Sa nu indraznesti sa ne tii in suspans prea mult: vrem LIVE BLOGGING🙂

  2. yo de ce am aflat abia acum de blogul tau? de ce cand te semnezi la comentarii la mine nu introduci si url-ul asta?pacat… si totusi, te-am dibuit 😉
    ps:scuze de off-topic

Lasă un răspuns

