X Japan resurection

Nu e o gluma X Japan si-a a anuntat reintoarcerea pe scena muzicii dupa 10 ani. Nu stiu cati fani au in Romania , probabil nu multi dar….. Hide a ramas neinlocuit si este considerat membru full al formatiei desi nu mai este printre noi. Cred ca asta descrie cel mai bine ce inseamna onoare si prietenie dincolo de timp si viata.

Primul PV scos pentru catecul I. V

Pentru mai multe informatii despre X Japan AICI

3 Răspunsuri to “X Japan resurection”

  1. Despre XJapan, prea multe lucruri nu stiu, iar dintre melodiile lor,cel mai mult imi place „Forever Love”, la care mi se ridica parul maciuka cand o ascult.

  2. Pai ultimul concert l-au dat prin 1997. Abia acum au reinviat. Dar sunt faini. Si eu a plecat de la forever love. Apoi am descoperit si alte melodii.

  3. … este impresionanta Japonia, desi foarte greu de inteles pentru noi, romanii. cat de sensibili sunt acesti oameni! se vede sensibilitatea si finetea lor in origami si in ikebana… dar si in muzica. forever love si last song in momentul in care le ascult mi se pare ca nu exista muzica mai frumoasa

Lasă un răspuns

