dojoblog

Astazi a fost o zi destul de productiva desi incepuse tare prost cu o durere imensa de cap. Am descoperit si eu un blog care sa-mi aduca ceva satisfactii ca il citesc. Adica are postari mai lungi de doua randuri care fac trimitere imediata la o gluma de pe net sau la un filmulet presupus simpatic pe you tube. E posibil bineinteles sa nu fie singurul astfel de blog dar eu am inceput abia de curand sa explorez ce se mai scrie pe la romani, in afara de materialele in interes de serviciu.
Un motiv in plus pentru care mi-a atras atentia blogul Dojoblog a fost lipsa injuraturilor de rigoare cu trimiteri la diferite origini posibile sau imposibile. Am citit cat am putut la servici intre doua actiuni productive si un curs pentru ca am intrat in sesiune si mi-a placut, motiv pentru care l-am adaugat si in bloroll, loc in care nu veti gasi vreodata vreun site/blog/forum doar pentru ca e cool sa-l adaug acolo sau mai stiu eu ce alte motive.

Apoi blogul are legatura cu o pasiune mai veche de a mea legata de Arte Martiale. Prin intermediul blogului am descoperit si un Forum de Arte Martiale Dojo.ro. Acum eu nu prea am practicat karate pe net dar pana la urma comunicarea este buna daca se desfasoara dupa bunul simt al samurailor, lucru foarte rar in Romania cand federatiile se lupta intre ele mai ceva ca sportivii .

Posesorul blogului este din ce am citit eu acolo in profil web designer creator a mai multe site-uri bloguri,forumuri (Am pus si cateva linkuri mai jos) Recomand vizitarea blogului si a restului de linkuri pe care le mai gasiti pe acolo in functie de interese. Eu o sa dau o raita pe la cele cu trimitere spre Arte Martiale mai ales ca sunt intr-o pauza prelungita. Se pare ca am imbatranit, acum vreo doi ani sensei nu reusea sa-si aminteasca anii petrecuti de mine in sala de antrenament.

Iata cateva linkuri interesante pe care le-am gasit pe acolo toate proiecte dojodesign:

Arte Martiale


web design

Morrowind (Joc quest. Ok, de asta stiam de mai demult )

Asta e ce a iesit din prima zi de esxplorari restul mai cautati si voi ce va intereseaza. Sunt si linkuri dedicate femeilor exclusiv dar nu pot sa-mi dau cu parerea, ca nu stiu ce contin si o sa treaca mult pana voi afla probabil.

Lasă un răspuns

