Poze mici cat mai mici.

Cautand ceva gratis ca sa ma ocup de pozele mele care ocupa cam mult spatiu, am dat de Picture Resizer 2.0. Cu ajutorul lui puteti schimba dimensiunea pozele jpg si foarte important, reduce spatiul pe care acestea il ocupa chiar daca mentineti aceiasi rezolutie. E rapid si usor de utilizat.

Deci pentru download si alte detalii mergeti AICI

9 Răspunsuri to “Poze mici cat mai mici.”

  1. vreau sa`mi fac un aspect la profil adik sa creez si`mi cere poze de:956 de pixeli lăţime şi 35 pixeli înălţime,956×30 pixeli,iar eu nu am asa cv.nu gasesk cel potin.as vrea sa ma ajutati sa gasesc poze cu dimensiunea ceruta.

  2. da si eu caut aceeas chestie

  3. 956 de pixeli lăţime şi 35 pixel
    înălţime,956×30 pixeli,
    care aveti poze de dimensiunile cerute…
    plzz…
    dati-mi si mie cateva..
    k sapot sa-mi creez profil de hi5…
    plz..

    ma pute-ti contacta pe adresa mea de yahoo:
    madalina_994@yahoo.com

    URGENT;;)

    • Poti sa micsorezi pozele folosind Picture resize (adresa web: http://www.rw-designer.com/picture-resize). Este un program freeware usor de instalat si de folosit care te ajuta sa modifici dimensiunea pozelor. Imi pare rau dar momentan nu mai scriu pe acest blog din lipsa de timp. Desi planuiesc sa il reactivez cat de curand. Sper sa te ajute raspunsul desi a venit cam tarziu.

  4. T_T Pretty Girl T_T Says:

    Eu vreau sa-mi fac un aspect de profil pt hi5 dar nu am poze de exact 956×35.

  5. T_T Pretty Girl T_T Says:

    Eu vreau sa-mi fac un aspect de profil pt hi5, dar nu am poze de exact 956×35.

  6. Gabriela_mikutza Says:

    reau sa`mi fac un aspect la profil adik sa creez si`mi cere poze de:956 de pixeli lăţime şi 35 pixeli înălţime,956×30 pixeli,iar eu nu am asa cv.nu gasesk cel potin.as vrea sa ma ajutati sa gasesc poze cu dimensiunea ceruta.

  7. SinguraEu Says:

    vreau si eu acelasi lucru…
    poate ma ajutati!:(

Lasă un răspuns

