Bill Gates in pragul pensiei

Bill Gates si-a luat adio de la compania pe care a fondat-o. Ok. nu a plecat de tot o sa lucreze part -time din cate am inteles si fulltime pentru fundatia pe care o detine.Si da, imi pare rau. Oricat am injurat windows-ul dea lungul timpului pentru bugurile lui enervante si pentru ca nu vrea sa faca tot ce imi trece mie prin minte, (Admit ca imi doream cateodata sa faca si clatite….) ramane un punct de cotitura in istorie. Fara Microsoft nu ar fi fost multe azi sau am mai fi asteptat ani buni pana sa se nasca ceva similar cu Bill Gates.

Apoi Microsoft a contribuit la bunastarea unui numar destul de mare de romani care lucreaza acolo ceea ce este evident un lucru bun. Sper sa ne ierte pentru modalitatile neortodoxe prin care romanii au intrat in posesia programelor sale. Scopul pentru multi a fost nobil si a dus la aparitia unei noi clase sociale a programatorilor care duc mai departe compania.:)

De la mine are foarte multe stelute (desi de multe ori windows-ul a atentat la neuronii mei si la sanatatea mea mintala) pentru fundatia pe care o conduce impreuna cu sotia sa.

God, sper ca mai exista un loc pentru mine in Rai dupa ce am laudat un american.

filmultetul retragerii sale:

Lasă un răspuns

