Il Divo -succesul muzicii clasice

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Este un grup care a avut un succes nesperat pentru genul de muzica pe care l-au adoptat. In Romania insa au ramas virtual necunoscuti.
S-a format la initiativa producatorului Simon Cowell care a remarcat o revenire a muzicii clasice intre preferintele ascultatorilor. Prin urmare omul nostru a fost suficient de destept sa aduca muzica clasica in topurile pop prin patru voci exceptionale. Nu au nici o legatura cu boys band /girls band etc. Toti au scoala muzicii si sunt catareti profesionisti. De altfel trei dintre membrii formatiei au pregatire clasica in materie de muzica.

Simon Cowell s-a plimbat prin lume vreo doi ani si a reusit sa formeze un cvartet multinational. Formula finala Il Divo arata cam asa:

Carlos Martin– cantaret spaniol de opera

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Elvetianul Urs Bühler -tenor
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Americanul David Miller– tenor

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Francezul Sébastien Izambard- cantaret de muzica pop
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Datorita acestei cimbinatii inedite de muzica clasica si muzica pop si de ce nu si pentru ca nu arata deloc rau au ajuns in topuri foarte repede in Europa si Asia. Un atu al muzicii lor este si capacitatea de a canta in cinci limbi.

Discografie:
2004-Il Divo
2005- Ancora
2005- The Christmas Collection
2006-Voices
2006-Siempre

Va las sa ascultati cateva melodii:
Regresa a mi

Mama

Times of our lives (cu Toni Braxton)

Al by myself

My way

Heroe

I believe, i believe

Sin ti

100  de minute de muzica Il Divo Aici

51 Răspunsuri to “Il Divo -succesul muzicii clasice”

  1. o muzica divina! voci extraordianre!

  2. balsam la inima

  3. muzica ce ar trebui sa fie prezenta in SUFLETUL multora. MINUNATI !

  4. andreea-carmen Says:

    nu ma mai satur de ei .ii iubesc,mai ales pe david

  5. sunt super…knta fff frumos….nam mai vazut asa ceva de reusit pana akum….mult norok pt ei si de toate k merita

  6. Superb! Aveti idee de unde pot cumpara discografia celor de la Il Divo? Vreau toate albumele. Cer prea mult?

  7. @Mihaela mie teama ca singura cale de a cumpara toata discografia este pe e bay , amazon.com sau de pe site-ul lor facand comanda. Altfel in romania nu poti gasi toate cd-urile lor la modul civilizat adica legal. Dar daca ai cunoscuti prin Franta, Germania, Elvetia, ?Spania si tarile nordice nu ar trebui sa fie greu de gasit in cam orice magazin de muzica decent.

  8. Sigur am sa apelezi la prietenii din Spania. Speram sa gasesc in Romania😦 . Multumesc oricum!

  9. canta senzational si sunt foarte frumosi,m-am indragostit de muzica lor instantaneu.

  10. I-am descoperit doar din 2007 si de atunci ori de cate ori ii ascult sufletul mi se umple de liniste si bucurie , vocea lor atat de incantatoare,melodiile perfect interpretate si mesajul pe care il transmit prin cuvintele lor sunt exact ceea ce ne trebuie noua in ziua de azi ! Va multumesc ca exitati !

  11. CANTA DUMNEZEIESTE, ITI UMPLE SUFLETUL DE BUCURIE.
    AVEM NEVOIE DE ASEMENEA MUZICA

  12. Am primit 2 CD-uri cu cei de la Il divo. Direct de la Dublin.🙂 Sunt incantata

  13. Pai vezi? Cea mai buna cale e sa cauti la sursa:) Aici sa-ti faca comanda ar fi durat o eternitate.

  14. Doar ce am terminat de vizualizat dvd-ul celor 4
    magnific
    iar piesa cu Tony Braxton pe 3 variante minunata
    concertul live din Grecia.
    Ii astept la un eventual recital de forta shi la noi…oare???

  15. Am vazut reclama pentru concertul de 8 martie de la Euforia tvsi ma gandeam ca merita vazut dar era sa uit.Cu totul iintamplator am vazut primele melodii, am inceoput sa caut pe net date despre ei, in timp ce la tv se derula in continuare concertul, pe care il vedeam doar cu un ochi. Am povestit unui preieten despre ei s l-am rugat sa-mi caute un album. Acum ascult SIEMPRE in original cumparat dintr-un magazin al unei baze militere americane in Irak. Asa-i ca sunt norocoasa? Am „molipsit” pe multi de muzica asta si cam de tot ce inseamna pop-opera ca si Andrea Bocelli ,Sarah Brightman, Josh Groban.
    Se gasesc si pe YOUTUBE si pe multe alte site-uritoate concertele pe care le-au sustinut vreodata
    A fost reluat concertul IL DIVO tot la Euforia si in noapte de Revelion.

  16. Sunt un grup bun si oricum ceva nou printre asa zisele vedete pop din lumea larga ca pe noi nici nu mai ne pun la socoteala.

  17. canta foarte frumos , o adevarata arta ; pacat ca nu-s romani

  18. Astazi i-am ascultat si eu la Euforia tv. Nu stiam ca exista acest cvartet. Mi-au placut foarte mult, sunt niste profesionisti. Sunt fericita ca i-am ascultat, ii iubesc, vocile lor dunt divine. Voi incerca sa cumpar si eu albumele lor. As da orice sa-i pot asculta live , dar cred ca sunt mici sanse sa vina in curand in Romania.

  19. N-am mai ascultat de mult ceva asa de incantator. Eram mare fana Julio Iglesias, Celine Dion, Demis Roussos, Pavarotti, Domingo, Carreras, Sara Brightmann. Acum am devenit fana IL DIVO.
    Pacat ca la noi in tara nu sunt asa mediatizati. I-am descoperit intamplator la concertul de Anul Nou de la Euforia TV si de atunci am aflat de pe internet mai multe despre ei si ascult pe You Tube toate melodiile lor.
    Astept cu nerabdare vesti despre un concert cu cei 4 la Bucuresti.

  20. muzica adevarata si cine a ascultat melodiile lor sunt sigura ca imi dau dreptate. Sper sa vina si in Romania dar din pacate nu sunt cunoscuti la noi.

  21. Sunt extraordinari! I-am descoperit acum 2 saptamani si de atunci am devenit fanul lor.Nu eram adepta unui asemenea stil de muzica dar acum nu pot sta o zi fara sa le ascult piesele! Mi-as dori foarte mult sa vina in Romania si am incercat sa le las un mesaj de acest gen pe siteul oficial dar din pacate am avut probleme cu logarea! Muzica lor te face as te opresti in mijlocul strazii numai ca sa o asculti!

  22. BabyBaghera Says:

    Inainte de Il Divo, l-am indragit pe Alessandro Safina…iar astazi sunt in fata unui vis implinit, voi putea sa-l ascult, sa-l vad intr-un concert in Bucuresti. Cat de incredibil este asta?!? Sper doar sa fie intampinat de o audienta calduroasa…si poate el va fi „warm-up”ul si pentru alte concerte de gen in tara noastra…nu pot decat sa sper.

  23. Ce minunat! Sunt parca veniti de pe alta lume,special trimisi sa ne arate inca odata ca muzica buna incanta pana si pe cel mai initiat…

  24. de unde pot face rost de cd cu concertul de craciun din 2007 al il divo prezentat de euforia tv. din romania?
    am cautat si nu am gasit. daca imi puteti face rost sau sa ma indrumati de unde se poate face rost sau adresa postului tv euforia si sa-mi dea o copie dupa concert il voi plati. aveti adresa mea de e-mail si tel de contact 0730071829, 0723349578, 0311024003. cu mult drag si respect dan

  25. Concertul este pe http://www.demonoid.com sau http://www.mininova.org. La fel si concertele. Dar daca puteti cumparati-le albumele sprijiniti-le munca NU pirateriei.

  26. ANATOLL Says:

    IMI PLAC FOARTE MULT. VOCI ADEVARATE , SI BAIETI FRUMOSI

  27. cea mai buna trupa de baieti care a cantat pana acum……ei sunt tot ce avem nevoie nu asa zisele vedete care fac playback…..

  28. alexandra Says:

    Sunt minunati! M-au fascinat din prima clipa, ii asteptam sa vina in Romania.

  29. Si eu sunt o mare fana IL DIVO.
    Sunt melodii la care imi dau lacrimile (Mama, Isabel…), au voci minunate si cinta exceptional impreuna. Din pacate nu cred ca vom avea prea curind privilegiul de a-i vedea in Romania. Imi doresc din tot sufletul sa-i vad in concert.
    Va pup.

  30. A trebuit sa ma mut in Olanda sa-i descopar. Sotul meu avea un CD. Acum am devenit fan …. Ascultati Josh Groban’ PER TE. Cineva la fel de necunoscut noua romanilor..

  31. as vrea sa i ascult tot timpul …… toata viata ……parca ma unge la suflet fiecare melodie e ceva Divin.

  32. MINUNATI ESTE PUTIN SPUS.

  33. super canta ,de fiecare data cand ma pun la calculator le ascult melodiile,mai ales melodia :regres a mi……e super

  34. …Sunt minunati! niste ingeri veniti din alta lume… dar pacat ca, nu sunt atat de mediatizati si la noi in tara…nu exista seara in care sa nu ascult melodiile lor pe youtube…si la o cafea dimineata la birou… sper din tot sufletul sa am si eu primul lor cd… simt ca traiesc prin muzica lor… sunt DIVINI

  35. Exceptionali! Fantastici! Impecabili!
    Haideti sa trimitem linkuri catre radiourile si televiziunile de la noi, poate se gaseste cineva sa-i promoveze! Desi, la cat de ignoranti si mediocri sunt cei care „ne distreaza” pe noi, consumatorii romani, am reale dubii ca se va gasi cineva care sa-i introduca pe o piata dominata de manele si tute dezgolite (pe dinafara, dar, mai grav, pe dinauntru) afone si agnostice.
    Probabil nu-mi ramane decat youtube, e-bay sau prietenii din canada/sua/italia/franta/spania.
    Sau ar mai fi posibilitatea sa infiintam un fanclub local. Ce ziceti?

  36. Superb!
    Sunt exceptionali! Am descoperit IL Divo acum cateva luni si ii ascult mereu.
    Sper sa ajunga curand si in Romania. Ar fi extraordinar sa infiintam un fanclub🙂

  37. Doamne ce muzica!Sunt minunati,ma bucur ca si romanii stiu sa asculte muzica cu adevarat valoroasa.Cand vin acesti baieti in Romaniaa?sunt buni de tot mai ales URS SI DAVID,FENOMENALI.

  38. extraordinari in adevaratul sens si profesionisti deopotriva ,aduc muzica adevarata la nivelul fiecaruia de intelegere si perceptie indiferent daca iti place sau nu muzica simfonica.

  39. a mai aparut un album, e fenomenal „Halleluiah” dupa Leonard Cohen, un alt mare (aproape)necunoscut in Romania

  40. Eu pot sa spun ca sunt o norocoasa,pentru ca inn 26.03 2009 voi fii la Belgrad,special ca sa-i vad in concert!!! Sunt extraordinari…fenomenali,putin spus.Sunt din Timisoara si merita tot efortul pentru a fii vazuti si ascultati.

  41. Sunt MAGNIFICI ! sunt indragostita de ei, de vocile lor, nu fac altceva decat sa aduca liniste sufleteasca in jur , sunt minunati! BRAVO producatorului Simon Cowell pentru ideea superba de a-i uni intr-un cvartet!

  42. krisztina ms Says:

    imi plac la nebunie nu ma mai satur sa ii ascult sunt….nu am cuvinte…le urez mult mult succes in continuare si bafta in viata.

  43. I-am desoperit intamlator cautand sa ascult Adagio. Cand am asultat prima data, am crezut ca nu aud bine. Mi-au dat lacrimi de bucurie, sentimentele mele au loat-o „razna” in acel moment. de atunci nu ma mai satur sa ii ascult. Numai cuvinte la superlativ pentru ei.

  44. sunt superi tari mai ales melodia UNA NOCHE e super tare

  45. Eu i-am descoperit pe cei de la Il Divo , doar de o saptamana , Canta nemaipomenit . Cel mai mult imi plac melodiile lor Hasta mi final’ si Sortilegio de amor” . Sortilegio de amor’ e cea mai noua melodie a lor , este melodia de generic a celei mai noi telenovele mexicane de succes Sortilegio (produsa de celebra Carla Estrada ) .

  46. Il Divo au acceptat cu mult entuziasm sa interpreteze melodia de generic a telenovelei Sortilegio , afirmand ca de mult timp isi doreau sa colaboreze cu acest gen de productii celebru in toata lumea . Au mai spus ca vor accepta si sa joace in aceasta telenovela , daca vor fi solicitati si pentru asta .

  47. pop opera…the best music ever…god…cat ii iubesc…sunt extraordinari…genul asta de muzica ar trebui sa asculte romanii nostri…nu manele…si tot felul de…….pfff…k nici nu mai stii cum sa le spui…il divo sunt cei mai buni…ar fi bestial dak ar veni la noi in romania…

  48. sunt absolut minunati! II IUBESC PE TOTI! MUZICA LOR E PUR SI SIMPLU „INGEREASCA” ! Mi-as dori sa-i po t vedea in Romania!

  49. I’ve been browsing on-line greater than three hours as of late, but I by no means discovered any fascinating article like yours. It is beautiful worth sufficient for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the net can be a lot more helpful than ever before.

  50. Do you mind if I quote a few of your posts as long
    as I provide credit and sources back to your website?
    My website is in the very same area of interest as yours and my users would definitely benefit
    from a lot of the information you present here.
    Please let me know if this okay with you. Many thanks!

Lasă un răspuns

