IP dinamic, minte statica

Mai in gluma mai in serios azi am descoperit ca am ip dinamic cautand metode necivilizate de a trece de restrictiile celor de la rapidshare. Culmea este ca am gasit rezolvare la problema si pe alta cale dupa doua ore de exersat cunostintele de informatica cand puteam doar sa-mi inchid netul si apoi sa-l redeschid ca orice om inteligent. Se pare ca azi blondul ma caracterizeaza.

Am mai patit-o si in liceu incercand sa rezolv o problema de matematica. Cred ca am scris profesoarei vreo 3 pagini e drept corecte. A bufnit-o rasul si mi-a dat 10. Problema se rezolva pe 2 randuri daca citeam si invatam ce predase saraca cu 2 zile in urma.

In concluzie feriti-va sa va scarpinati pe invers.🙂

Lasă un răspuns

